Despre materiale printate
Orice producător pornește la „drum” de la început cu dorința de a se diferenția de alte afaceri, unicitatea îndemnându-l pe cumpărător să aleagă un anumit produs dintre cele existente pe piață din categoria respectivă. „Cum îți poți promova brandul? ” este o întrebare pe care și-o pune fiecare antreprenor. Astfel, produsele personalizate creează conexiuni cu clienții, iar materialele publicitare sunt din ce în ce mai utilizate de către companii pentru că susțin fizic brandul.
Indiferent de modalitatea de promovare, brandul este scos în evidență. Prin produsele branduite, valorile, emoțiile, și ideile sunt transmise într-un mod plăcut și chiar apreciat de către client.
Despre Hint Point
Echipa Hint Point pune accentul pe creativitate, calitate și pe crearea și susținerea brandului. Punem în produsele noastre suflet, pentru că facem o prioritate din a creea ceea ce simți. Fiecare firmă poartă valorile pe care a fost clădită, de aceea materialele noastre o să fie unice și realizate după principiile și personalitatea fiecărui client. Nu trebuie decât să ne spui câteva lucruri pe care le consideri importante pentru brandul tău. Noi punem în practică și transformăm viziunea ta în realitate prin câteva idei despre cum îți poți promova brandul.
Cum îți poți promova brandul prin 13 produse personalizate
Credem că fiecare bussiness este unic și se poate diferenția de altul printr-un branding realizat corect. Astfel, am pregătit o listă cu 13 produse personalizate ce pot fi utilizate ca materiale promoționale ale firmei tale. Sperăm că această listă te va inspira și te va motiva să îți aduci afacerea la un alt nivel, stabilind astfel și relații strânse cu clienții tai.
Ca să îți fie mai ușor să identifici ce ți se potrivește ție și afacerii tale, le-am împărțit în 4 categorii, în funcție de cum dorești să îți evidențiezi brandul:
1. Produse pentru târguri
În cadrul acestor evenimente, micii producători au ocazia de a-și face cunoscut produsul, de aceea standul trebuie să fie cât mai vizibil pentru clienți.
Un brand poate fi mult mai ușor reperat în mulțimea de standuri, dacă poartă logo-ul sau motto-ul firmei.
Un ajutor vizual este dat de personalizarea standului și a cortului în culorile brandului, alături de afișarea logo-ului. Astfel, ca produse utile pentru acest tip de târguri, avem:

De câte ori vizităm un târg de produse, observăm că fiecare stand are un banner. Acest produs este unul versatil, ușor de transportat și face vizibil mesajul firmei. Poate conține logo-ul afacerii, lucru indicat de către noi, dar și alte mesaje publicitare. De asemenea, poate fi reutilizat și după expunerea la un astfel de târg. Îl poți așeza și în fața magazinului, la conferințe sau evenimente publicitare.

În funcție de preferința fiecăruia și de locul disponibil, poți opta pentru personalizarea unui bean bag sau a unor perne. Aceste produse devin o atracție turistică pentru standul tău. Clienții își pot face poze alături de ele sau chiar așezați pe bean bag-uri, ca mai apoi să le posteze pe rețele sociale. Sunt produse confortabile și de impact pentru brandul tău.

Aceste tricouri personalizate cu logo-ul firmei sau un mesaj nu numai că fac și mai vizibila afacerea ta, ci și arată că ești mândru de realizările și munca ta. De asemenea, sunt confortabile și rezistente la spălări, printul rămânând neschimbat de-a lungul timpului.
În cadrul unui târg, aceste tricouri personalizate cu brandul tău te vor face să nu te „amesteci” prin mulțime.

În momentul în care cineva vizitează standul, observă cum ți-ai așezat produsele, modul lor de prezentare, felul în care pot fi folosite. Un roll-up poate deveni fundal pentru produsele tale, sau chiar să expună diferite modalități de utilizare și aspecte cheie ale produselor tale. Sunt modalități flexibile de promovare, se strâng mult mai ușor decât bannerele, pot fi reutilizate până și în biroul tău, aducând câteva informații despre firmă mai aproape de clienții care îți calcă pragul.
2. Produse personalizate- tip cadou
Timpul, pasiunea și banii investiți în afacerea ta se văd în timp în imaginea brandului tău, dar și în fidelitatea clienților. Pentru clienți contează orice detaliu de la împachetare și calitate, la primirea unui bonus la comandă. Așa cum oricare dintre noi este încântat de primirea unui mic cadou, vă recomandăm să faceți o bucurie clienților voștri, adăugând un mic bonus alături de comandă. Puteți opta pentru unele din ideile prezentate mai jos despre cum îți poți promova brandul:

Acestea sunt folosite în orice birou, sunt practice și vor întări imaginea firmei tale. Pot fi folosite și acasă cu ușurința, pentru că aproape toată lumea deține un computer. Sunt dintr-un material textil, îmbinat cu silicon, făcându-l placut la aspect și atingere.

- Coastere cu logo-ul firmei
Aceste suporturi pentru pahar sunt obiecte uzuale într-o casă. Pe lângă această utilitate a lor, așezându-le pe masă sau oferindu-le invitaților, acestea vor vorbi de la sine despre brandul tău.

Multora ne place să dăm o altă imagine frigiderului și îl decorăm cu magneți din călătorii, cu diverse lucruri ce ne plac. Un magnet poate conține logo-ul sau o imagine reprezentativă pentru afacerea ta, iar clientul rămâne cu imaginea brandului tău la vedere. Nu ai cum să dai greș, mai ales dacă brandul tău „are simțul umorului”.
3. Produse pentru colete
Indiferent de mărimea afacerii, toată lumea împachetează produsele. În locul unor materiale lipsite de culoare și esență, puteți opta pentru a vă pune amprenta asupra ambalajului produselor, indicând profesionalism de la prima vedere. Unele dintre variantele prin care puteți să faceți acest lucru sunt:

Autocolantele sunt o reclamă tipărită a brandului tău, fie că ele conțin doar logo-ul firmei sau o imagine reprezentativă. Ele pot fi folosite atât în exterior, astfel coletul tău poate fi recunoscut cu ușurință, dar și în interior, chiar putând fi adăugate câteva stickere în colet. Clienții , cât și tu, le puteți pune pe sticle de apă, laptopuri, oriunde. Creativitatea nu are margini, simte-te liber să creezi stickere amuzante sau interesante pentru afacerea ta.

Sunt un mod frumos de a mulțumi clienților că au ales să cumpere de la tine. Acestea pot fi standard, dar și personalizate chiar și cu numele clientului. Sigur vor creea impact asupra celor ce le primesc și vor aduce un zâmbet.

Cărțile de vizită sunt modalități de informare, de contact sau colaborare. Aceste informații pot fi răspândite mult mai ușor, cu un aspect plăcut. Pentru că nu se știe niciodată când veți găsi o oportunitate de colaborare, ar fi de ajutor să lăsați o carte de vizită cu informațiile importante despre brandul vostru. Nu strică să aveți câteva mereu la voi.
4. Produse ce poartă imaginea brandului tău
Aceste produse încorporează afacerea ta în obiectele uzuale, o fac unitară și transmit mai departe informații despre brandul tău. Dintre acestea, pentru a întări imaginea companiei tale, poți alege:

Ce mod mai bun de a ține evidența strategiilor, comenzilor, deadline-urilor și a ideilor folositoare decât printr-o agendă? Bonus, este un instrument prin care îți poți planifica task-urile pentru a nu te supraaglomera. Aceste agende pot fi oferite drept cadou pentru oricine, datorită utilității lor. Pot fi personalizate după imaginația și preferințele fiecăruia. Au ca scop organizarea și integrarea evenimentelor din viața profesională cu cele din viața personală. Se pot adăuga mandale (cunoscute pentru proprietatea lor de a reduce stresul), citate motivaționale și stickere. Pot include spații libere pentru desene, schițe, dar și vision board-uri pentru o privire de ansamblu a planurilor de viitor.

Pixurile personalizate vin în completarea agendelor. Par obiecte mici, dar au un impact foarte mare, fiind de multe ori la vedere. Atât în cadrul ședințelor sau întâlnirilor cu clienții, dar și acasă, poate chiar și pentru notarea punctajului unui joc de societate,. Acestea pot fi integrate cu ușurință în viața de zi cu zi. Pixurile personalizate cu brandul tău comunică de la sine despre afacerea ta.

Acestea sunt obiecte uzuale atât la birou, cât și acasă. Indiferent de loc, acestea formează o imagine puternică a brandului. De asemenea, printul este rezistent, așa că aceste obiecte vor putea fi folosite timp îndelungat, iar logo-ul sau mesajul firmei va avea aceeași putere de transmitere.
Modul de prezentare și de livrare contează foarte mult pentru clienți. Din acestea, ei pot deduce informații despre cât de serios îi va trata firma pe care au ales-o. Comunicând și realizând conexiuni cu clienții, poți crește nivelul afacerii tale și aduce unicitate brandului tău. Sperăm că ai aflat acum mai multe despre câteva materiale publicitare și despre cum îți poți promova brandul